Ukupni prodajni rezultati za 2016.
Prodajni rekord grupe Renault 2016. godine: 3,18 milijuna vozila. Porast za 13,3 % u posljednjoj godini strategije Renault Drive the Change
• 2016. prodano 3,18 milijuna vozila. Rekordni rast godišnje prodaje od čak 374.000 vozila odnosno za 13,3 %.
• Rekordna godina za Renault, vodeću francusku marku u svijetu, i za Daciju. Broj prodanih vozila Renault Samsung Motors porastao za 38,8 %.
• Na svim područjima komercijalizacije bilježi se rast količina i tržišnog udjela; u Europi se marka Renault popela na drugo mjesto, a Alijansa Renault-Nissan druga je automobilistička grupacija.
• Renault potvrđuje ambicije rasta u 2017. obnovljenom paletom, novim modelima i razvojem aktivnosti na međunarodnoj razini.
REKORDNA UKUPNA PRODAJA
Potaknuta provedbom plana Drive the Change grupa Renault četvrtu je godinu zaredom ostvarila povećanje prodaje te je s 3.182.625 registrirana automobila 2016. postala prva francuska automobilska grupacija u svijetu.
Ukupna prodaja osobnih automobila i lakih gospodarskih vozila grupe Renault prošle je godine na globalnoj razini porasla za 13,3 %, a cijelo je tržište zabilježilo porast od 4,6 %. Tržišni udjel Grupe na svjetskom tržištu tako je 2016. iznosio 3,5 %, što je za 0,3 % više nego prethodne godine. Marke Renault i Dacia ostvarile su rekordnu prodaju. Renault ostaje vodeća francuska marka u svijetu. Broj prodanih vozila Renault Samsung Motors bilježi rast od 38,8 %.
Grupa je nastavila uživati u rastu automobilskog tržišta u Europi (7-%tni rast u odnosu na 2016.) i ostvarila rast od 11,8 % na ukupno 1.805.290 registracija uz tržišni udjel od 10,6 %.
Izvan Europe, na tržištu koje je ukupno poraslo za 5,2 %, grupa Renault zahvaljujući rekordnoj prodaji bilježi rast od 15,3 %. Opseg prodaje i tržišni udjel porasli su na svim područjima komercijalizacije.
Thierry Koskas, potpredsjednik grupe Renault za prodaju i komercijalizaciju, izjavio je: „U 2016. smo diljem svijeta prodali 3,18 milijuna vozila i time ostvarili novi rekord. Naša strategija obnavljanja prodajne ponude i geografskog širenja, koju provodimo već nekoliko godina, pokazala se uspješnom. Ona je grupi Renault omogućila značajan napredak, kako u pogledu količine prodanih vozila, tako i u pogledu tržišnog udjela na svakom području komercijalizacije.”